واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

«شلتر»‌های بهزیستی و گرمخانه های شهرداری آماده پذیرش کارتن‌خواب‌های مشهدی

  • کد خبر: ۱۹۶۲۵۶
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
  • ۷
«شلتر»‌های بهزیستی و گرمخانه های شهرداری آماده پذیرش کارتن‌خواب‌های مشهدی
معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان رضوی از پذیرش هر روزه کارتن‌خواب‌ها و معتادان در شلترهای تحت نظر این سازمان خبر داد.

غلامحسین دلبری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به فعالیت شلتر‌های تحت نظارت این مجموعه عنوان کرد: معتادان، کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان هم‌زمان با کاهش دمای هوا می‌توانند در شلتر‌های ما استقرار یابند و خدمات دریافت کنند.

وی ادامه داد: این افراد می‌توانند از عصر حدود ساعت ۱۸ پذیرش شوند و تا ۶ بامداد فردای آن روز نیز استقرار داشته باشند. پذیرش‌شدگان از خدماتی مانند استحمام، غذای گرم، لباس تمیز و سایر لوازم بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

دلبری افزود: بهزیستی ۲ شلتر با ظرفیت هرکدام بین ۳۰ تا ۴۰ نفر در حاشیه شهر مشهد دارد که در فصل سرما، ساعت خدمات آن، قدری بیشتر می‌شود و افراد ساکن حتی می‌توانند تا ساعت ۹ بامداد نیز بمانند. همچنین باید عنوان کرد این شلتر‌ها مخصوص آقایان است و چون شلتر‌های بانوان مورد استقبال قرار نگرفت، این مراکز جمع آوری شد.

پذیرش گرمخانه خانه سبز با توجه به سرما و برودت هوا

مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نیز با اشاره به خدمات ویژه افراد بی خانمان گفت: گرمخانه خانه سبز به دلیل نوسانات هوای سرد حدود ۱۵ روز زودتر از آغاز فصل زمستان آماده پذیرش افراد بی سرپناه است؛ شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده‌ افراد بی‌خانمان و کارتن خواب با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش گرمخانه ۱۰۰ نفر است و در شب‌های سردتر که متقاضیان مراجعه به گرمخانه بیشتر است تا ۱۸۰ نفر قابل افزایش است.

ابراهیمی افزود: ساعات پذیرش گرمخانه از ساعت ۱۸ عصر تا ۸ صبح است و از افراد با یک وعده شام و صبحانه پذیرایی می شود. 

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد یادآور شد: گرمخانه خانه سبز در خیابان شهید طرح‌چی ۱۹ واقع شده است و گرمخانه ایستگاهی در میدان فجر نیز اول زمستان برای انتقال افراد بی سرپناه به خانه سبز فعال می‌شود.

ابراهیمی تاکید کرد: افرادی که در پاتوق ها یا برخی زمین‌های رهاشده مواد مخدر استعمال می‌کنند؛ باید به کمپ‌های ماده ۱۶ منتقل شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
0
5
خیلی خوبه .... خیلی خوشحال شدم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
0
1
سلام.ممنونم که کشوری دارم بااین همه ثروت ومنابع.ولی نمیدونم چرابیش از۸۵درصدمردمش زیرخط فقرن.جواب هم ندارن.مسوولین در چرت نازن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
0
0
به ولاقسم گریه ام میگیره.هرچی پسر خوبه در دام اعتیاد گرفتار میشن.یا هرچی گل سرسبد خانواده معتاد میشه.ای داد
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
0
0
?????خداخودش حساب میکنه.افرین عالی هست.اجرتون محفوظ هست. درهرصورت گرمخانه خانم ها هم اماده باشه نبایدجمع میشدکه خانمی بی سرپناه نمونه،خصوصا دریک کشورمسلمان بایداینطوری مردم به دادهم برسندورحم کنند
اسحاق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
0
0
کاش بعد از این شرایطی فراهم شود که جوانان و نو جوانان به سمت این مواد مخدر نروند که حالا دولت این همه هزینه برای هیچ کنه . همین هزینه ها را اگر سالها قبل به نحوی صحیح میکردیم الان این بندگان خدا تو این شرایط نبودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
0
0
کنگره ۶۰ راهی برای درمان اعتیاد لطفا مراجعه کنید
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
0
0
چراسازمان‌بهزیستی‌حق‌پرستاری‌شدیدوخیلی شدیدرانمدن‌لاقل‌یه‌کاررفته‌گری‌برام‌بگن‌تاخدج‌خانه‌ام‌بشه‌کارهم‌الان‌پارتی‌میخوادهابخدا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->